Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
24.01.2024
Служба якості на підприємстві: фахові поради та аналіз типових проблем
Алла Копусь,
менеджер систем якості

Доволі часто на продукції можна побачити знак «ISO 9001» або в офісах установ – сертифікат, що є свідченням відповідності цьому стандарту.

Важливо

ISO 9001 – це одна з моделей управління діяльністю організації для забезпечення її результативності.

На підприємствах очолює всю систему якості й відповідає за її ефективне функціонування, як правило, представник вищого керівництва. Йому безпосередньо підпорядковується служба якості.

Служба якості є ключовою одиницею системи якості.

До складу служби належать:

  • відділ управління якістю;
  • відділ технічного контролю;
  • метрологічна служба;
  • центральна…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ