Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
22.04.2024
Вимоги щодо комунікації за FSSC 22000 (версія 6)
Світлана Березова,
тренер-консультант консалтингової компанії ТОВ «ІСО БІЗНЕС-СТУДІЯ», головний аудитор за схемою сертифікації FSSC 22000 та міжнародними стандартами ISO 22000, HACCP, ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001

Додаткова вимога FSSC 22000 (версія 6), п. 2.5.17 «Вимоги до комунікації» розповсюджується на усі категорії харчового ланцюга.

Розглянемо вимогу (авторський переклад):

Цитата

«На додаток до пункту 8.4.2 ISO 22000:2018  організація повинна повідомити орган сертифікації протягом 3 робочих днів про початок подій або ситуацій, наведених нижче, і вжити відповідних заходів як частину свого процесу готовності до надзвичайних ситуацій і реагування на них:

a) Серйозні події, які впливають на СМБХП, законність та/або цілісність сертифікації, включаючи ситуації, що становлять загрозу…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ