Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
07.01.2025
Зворотний зв’язок зі споживачем, або як монетизувати думки ваших клієнтів
Віталій Бєлоусов ,
керівник Центру сертифікації товарів і систем ISO ТОВ «СЕРТИФІКАНТ»

Наявність сертифіката у компанії – показник прагнення бути кращими і на крок попереду конкурентів. Як результат – підняття іміджу компанії в очах клієнтів, постачальників, співробітників, інвесторів.

Монетизація думки ваших клієнтів можлива тільки тоді, коли питанню зворотного зв’язку приділяють достатньо уваги та ресурсів. Для цього важливо у повній мірі розуміти значущість думки клієнтів у загальній схемі роботи компанії.

Слід пам’ятати, що від грамотно організованого зворотного зв’язку безпосередньо залежить збільшення прибутку компанії. Вплив зворотного зв’язку від клієнтів…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ