28.08.2023
Зворотний зв’язок зі споживачем, або як монетизувати думки ваших клієнтів
Віталій Бєлоусов ,
керівник Центру
сертифікації товарів
і систем ISO ТОВ
«СЕРТИФІКАНТ»
Наявність сертифіката у компанії — показник прагнення бути кращими і на крок попереду конкурентів. Як результат — підняття іміджу компанії в очах клієнтів, постачальників, співробітників, інвесторів.
Монетизація думки ваших клієнтів можлива тільки тоді, коли питанню зворотного зв’язку приділяють достатньо уваги та ресурсів. Для цього важливо у повній мірі розуміти значущість думки клієнтів у загальній схемі роботи компанії.
Слід пам’ятати, що від грамотно організованого зворотного зв’язку безпосередньо залежить збільшення прибутку компанії. Вплив зворотного зв’язку від клієнтів очевидний:…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу
На цю тему
27.12.2023
Процесний підхід VS співробітник компанії