22.01.2025
Портрет споживача: хто ваші потенційні клієнти та як їх залучити
Олександр Лисенко,
провідний аудитор НААУ, «Бюро Верітас» та LL-C (Certification)
Орієнтація на споживача – один із основних принципів менеджменту якості. Відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 керівництво організації повинно забезпечити визначення вимог і очікувань споживачів, їх трансформацію у вимоги до діяльності організації, які повинні доступно сприйматися персоналом організації. У підсумку запити споживача повинні трансформуватися в конкретні вимоги до продукції або послуги.
Довідка
Соціологічні дослідження показують:
задоволені споживачі розповідають про своє позитивне враження і діляться своєю радістю мінімум з п’ятьма знайомими;
незадоволені споживачі більш…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу
На цю тему
27.12.2023
Процесний підхід VS співробітник компанії