Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
22.01.2025
Портрет споживача: хто ваші потенційні клієнти та як їх залучити
Олександр Лисенко,
провідний аудитор НААУ, «Бюро Верітас» та LL-C (Certification)

Орієнтація на споживача – один із основних принципів менеджменту якості. Відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 керівництво організації повинно забезпечити визначення вимог і очікувань споживачів, їх трансформацію у вимоги до діяльності організації, які повинні доступно сприйматися персоналом організації. У підсумку запити споживача повинні трансформуватися в конкретні вимоги до продукції або послуги.

Довідка

Соціологічні дослідження показують:

  • задоволені споживачі розповідають про своє позитивне враження і діляться своєю радістю мінімум з п’ятьма знайомими;  

  • незадоволені споживачі більш…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ