Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
08.08.2022
Управління невідповідностями в системах управління: коригування, коригувальні та запобіжні дії
Віталій Цопа,
д. т. н., професор МІМ-Київ, консультант, викладач, аудитор
Денис Гончар,
<p>провідний аудитор з великим виробничим досвідом, засновник та керівник ТОВ «Еконтроль»</p> <p> </p> <p>• 15+ років аудиторської діяльності</p> <p>• 500+ сертифікаційних аудитів в Україні, Грузії, Вірменії, Молдові</p> <p>• 12+ років досвіду роботи на посаді керівника відділу якості в міжнародних компаніях</p>

Аудитори, як правило, застосовують позитивний підхід і шукають факти та докази відповідності систем менеджменту компанії до вимог стандартів ISO, а не фокусуються на помилках або невідповідностях. Однак, коли докази аудиту встановлюють, що є невідповідність, вкрай важливо, щоб невідповідність було задокументовано.

Довідка

Невідповідність – це невиконання вимоги (п. 3.6.9 ISO 9000:2015). Це один із загальних термінів і основних визначень поняття для стандартів ISO щодо систем управління, наведених у додатку SL консолідованого доповнення ISO до директив ISO/IEC (частина 1).

Обов’язкові елементи…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ