Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім

На підставі рішення організація передала на аутсорсингове виконання окремі процеси. Як потрібно оформити аутсорсинг за такими процесами: «Фінансовий менеджмент», «Менеджмент персоналу»,, «Маркетинг», «Проєктування та розробка», «Закупівлі», «Зберігання готової продукції», «Транспортна логістика», «Продаж та зворотний зв'язок», «Управління ІТ»?

На запитання відповідає
Людмила Аксьонова,
кандидат технічних наук, консультант із систем управління

Визначення терміна

Аутсорсинг – функція або процес, що виконується третьою стороною від імені організації.

У системі управління якістю (СУЯ) процеси аутсорсингу  – це процеси, надавані ззовні. Аутсорсинг може бути застосовним до будь-якого процесу СУЯ організації. Для цього організація, яка…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ