Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім

Як застосовувати алюзію, про яку йдеться в п. 1 ст. 1 Закону України «Про географічні зазначення спиртних напоїв», під час опису, представлення, маркування харчових продуктів та спиртних напоїв? Наведіть приклад.

На запитання відповідає
Марина Рибченко,
юрист компанії коворкінг «Генератор» ТОВ «Генератор 193»

Згідно з п. 1 ст. 1 Закону України «Про географічні зазначення спиртних напоїв» алюзія – пряме або непряме посилання на одну або декілька офіційних назв спиртних напоїв або географічних зазначень спиртних напоїв під час опису, представлення, маркування харчових продуктів та спиртних напоїв…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ