Чи потрібно для нефасованої харчової продукції, яка фасується на вимогу споживача в місці продажу, позначати на пакованні, в яке зафасовано такий продукт (на вимогу споживача), ідентифікацію партії харчового продукту (лот)? Чи наносити на маркування ідентифікацію партії на хліб (хлібобулочні), який зазвичай споживається протягом 24 годин? Чи простежуваність в такому випадку може бути забезпечена прописаною процедурою з використанням дати продажу і ротації товару на полиці раз на добу?
Визначення терміна
Фасований харчовий продукт – будь-яка представлена кінцевому споживачеві та закладам громадського харчування окрема одиниця, що складається з харчового продукту та упаковки, в яку вміщено цей продукт до того, як його пропонувати для продажу, незалежно від того, повністю чи…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демодоступу