Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
Події
22.02.2024
У Києві пройде конференція «М’ясний бізнес 2024»

11 квітня в Києві відбудеться конференція «М’ясний бізнес 2024». Цільова аудиторія заходу: керівники м’ясопереробних підприємств, директори з якості, технологи, начальники відділів закупівель, головні інженери, представники ритейлу, дистриб’ютори, постачальники м’ясної сировини, інгредієнтів, обладнання та пакування.

У рамках програми зустрічі увагу буде приділено тенденціям світової та вітчизняної індустрії м’яса та м’ясних продуктів, а також сучасним технологіям виробництва, розв'язання питань якості та безпечності, подовженню термінів зберігання, вибору споживчого пакування. Також розглядатимуться успішні кейси створення м’ясних брендів, обговорюватимуться нові підходи щодо просування м’ясної продукції на ринку.

Зокрема, спікери говоритимуть про таке:

  • основні тенденції ринку м’ясної продукції України;
  • сучасні тренди в сегменті заморожених м’ясних напівфабрикатів;
  • розвиток сегменту Street food;
  • унікальні технологічні рішення від вітчизняного виробника обладнання;
  • тренди ринку соусів і приправ для м’ясопродуктів;
  • іноваційні ферменти для виробництва м’ясної продукції та соусів;
  • біозахист м’ясної продукції;
  • інноваційні рішення від вітчизняного виробника ковбасних оболонок;
  • сенсорний аналіз – сучасний інструмент м’ясного бізнесу;
  • джерело кваліфікованих кадрів для м’ясопереробних підприємств;
  • система менеджменту якості як ключовий елемент підготовки МПЗ до виходу на зовнішні ринки;
  • переорієнтація виробництва на зовнішні ринки;
  • кейс незламності м’ясопереробних підприємств. Як виживати МПЗ за умов широкомасштабного вторгнення;
  • програма співробітництва між українськими та німецькими компаніями м’ясопереробної галузі.


Окрім того, у рамках конференції пройдуть:

  • панельна дискусія на тему: «Як змінився «портрет» споживача від початку повномасштабного вторгнення?»;
  • внутрішня виставка, яка дає можливість продемонструвати власну продукцію та знайти нових покупців, а також ознайомитися з трендами й інноваціями на ринку м’яса та м’ясних виробів, інгредієнтами й обладнанням для їхнього виробництва, пакувальними рішеннями.


Організатор заходу: компанія Marko Pack

Медіа-партнери: журнали «Світ Продуктів» і «Світ Упаковки», сайт www.packaging.com.ua

Місце проведення: бізнес‑центр IQ

Для участі в конференції потрібна попередня реєстрація за посиланням.

Джерело: Marko Pack