Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
17.10.2025


 

ФОРМА РЕЄСТРАЦІЇ РОЗГЛЯДАННЯ СКАРГИ

 

1. Відомості про отримання скарги

Дата подання скарги:_______________________________________________

Час подання:________________________________________________________

Особа-одержувач:__________________________________________________

Спосіб подання скарги: телефон: □; е-mail: □; інтернет □; особисто □; пошта □; інше□

Унікальний ідентифікаційний код:_________________________________

 

2. Відомості щодо скаржника

Див. форму для скаржника

Реєстраційний номер скарги: ____________________________________

Відповідні дані щодо скарги:_____________________________________

?…?к?

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демодоступу

КупитиОтримати демодоступ