28.08.2023
Делегування повноважень, або Як створити ефективну команду із впровадження системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці
Олександр Лисенко,
провідний аудитор НААУ, «Бюро Верітас» та LL-C (Certification)
Ролі, відповідальність і повноваження керівного персоналу, який виконує й перевіряє різні види діяльності, що впливають на ризики в галузі професійної безпеки і здоров’я, пов’язані з роботою організації, устаткуванням (засобами виробництва) і процесами, мають бути визначені, задокументовані й доведені до відома. Навряд чи хтось стане заперечувати необхідність видання наказу про впровадження системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці (далі – ОЗБП) відповідно до вимог ISO 45001.
Важливо
Керівництво має бути лідером у проекті впровадження системи менеджменту ОЗБП і підтримувати його…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу
На цю тему