Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
28.08.2023
Управління знаннями персоналу: кого і чого навчати
Євгеній Годнєв,
консультант з управління, директор ТОВ "Хелікс" (м. Київ), член Всеукраїнської асоціації консультантів з управління (CMC), консалтингова діяльність із застосування стандартів ISO 9001, ISO 14001 та OHSAS

Коли підприємство вирішує розвиватися відповідно до вимог стандартів ISO, недостатньо самого лише навчання за стандартним набором тем. Ризик такого навчання в тому, що воно не відповідає на питання: «Як виявляти і як працювати з емоціями персоналу, як щодо відповідної реакції на навчання; як донести до співробітника, в чому полягає цінність даного навчання особисто для нього?», що, в свою чергу, знижує рівень відкриття нових можливостей для підприємства через проєкти розвитку. Коли компанія реалізує проєкт змін, а проєкти за стандартами ISO – це проєкти змін, необхідно пройти шлях: …

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ