Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
13.07.2022
Характеристики якості внутрішніх і зовнішніх процесів системи управління якістю
Людмила Аксьонова,
кандидат технічних наук, консультант із систем управління

Розрізняють зовнішні й внутрішні процеси СУЯ, які мають гарантувати та забезпечувати передбачуваний і стабільний рівень якості продукції, тобто бути керованими. Для постійного контролювання керованості процесу необхідно визначити характеристики якості, встановити показники дієвості (діяльності) та критерії оцінювання.

Довідка

Характеристика якості – це власна характеристика процесу, пов’язана з вимогою (ДСТУ ISO 9000).

У контексті ДСТУ ISO 9001 – це вимоги щодо якості (наприклад, якість продукції, тобто її технічні параметри; якісна послуга тощо) та часу…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ