03.05.2022
Портрет споживача: хто ваші потенційні клієнти та як їх залучити

Олександр Лисенко,
провідний аудитор НААУ, «Бюро Верітас» та LL-C (Certification)
Орієнтація на споживача — один із основних принципів менеджменту якості. Відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 керівництво організації повинно забезпечити визначення вимог і очікувань споживачів, їх трансформацію у вимоги до діяльності організації, які повинні доступно сприйматися персоналом організації. У підсумку запити споживача повинні трансформуватися в конкретні вимоги до продукції або послуги.
Довідка
Соціологічні дослідження показують:
- задоволені споживачі розповідають про своє позитивне враження і діляться своєю радістю мінімум з п’ятьма знайомими;
- незадоволені споживачі більш…
Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу