Онлайн-консультант фахівця з якості
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
ISO 14000
ISO 27000
ISO 22000
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Галузеві особливості роботи
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Поводження з відходами у рамках системи НАССР
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
Анонім
03.05.2022
Портрет споживача: хто ваші потенційні клієнти та як їх залучити
Олександр Лисенко,
провідний аудитор НААУ, «Бюро Верітас» та LL-C (Certification)

Орієнтація на споживача — один із основних принципів менеджменту якості. Відповідно до вимог стандарту ISO 9001:2015 керівництво організації повинно забезпечити визначення вимог і очікувань споживачів, їх трансформацію у вимоги до діяльності організації, які повинні доступно сприйматися персоналом організації. У підсумку запити споживача повинні трансформуватися в конкретні вимоги до продукції або послуги.

Довідка

Соціологічні дослідження показують:

  • задоволені споживачі розповідають про своє позитивне враження і діляться своєю радістю мінімум з п’ятьма знайомими;  
  • незадоволені споживачі більш…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ