Онлайн-консультант фахівця з якості
E-журнал
Фільтр:
Всі
ISO 9001
ISO 45001
IFS
FSSC 22000
Технічне регулювання
Державний контроль і нагляд
Концепції харчової безпечності (НАССР, TACCP, VACCP)
Упаковка та маркування
Зберігання і транспортування
Метрологія
Екологічна, органічна та натуральна продукція
Експорт
Харчові відходи
Санітарні вимоги до приміщень і персоналу
Судова практика
Інші
ISO 22000
Ощадливе виробництво
Інтегровані системи менеджменту
Менеджмент-інструментарій
Ризик-менеджмент
Аудит
GlobalG.A.P
BRC
Безпечність сировини
Анонім
28.08.2023
Зворотний зв’язок зі споживачем, або як монетизувати думки ваших клієнтів
Віталій Бєлоусов ,
керівник Центру сертифікації товарів і систем ISO ТОВ «СЕРТИФІКАНТ»

Наявність сертифіката у компанії — показник прагнення бути кращими і на крок попереду конкурентів. Як результат — підняття іміджу компанії в очах клієнтів, постачальників, співробітників, інвесторів.

Монетизація думки ваших клієнтів можлива тільки тоді, коли питанню зворотного зв’язку приділяють достатньо уваги та ресурсів. Для цього важливо у повній мірі розуміти значущість думки клієнтів у загальній схемі роботи компанії.

Слід пам’ятати, що від грамотно організованого зворотного зв’язку безпосередньо залежить збільшення прибутку компанії. Вплив зворотного зв’язку від клієнтів очевидний:…

Переглянути матеріал можуть лише передплатники системи або користувачі демо-доступу

КупитиОтримати демо-доступ